KONEMESTARIT JA ENERGIATEKNISET KME ry VETERAANIKERHON
TOIMINTAKERTOMUS 2009

Veteraanikerhon toiminta kuluneena vuotena oli edelleen vilkasta. Toimintaamme on kuulunut lounastilaisuuksia ravintolalaiva Wäiskillä Hakaniemessä, sekä useita muita toimintatapahtumia. Olemme osallistuneet suurella joukolla myös yhdistyksemme virallisiin kokouksiin.

Kerhomme kiittää yhdistystä saamastamme suuresta avustuksesta toimintaamme keväällä. Tämän turvin teimme kesäkuussa rannikkoristeilyn Kristina Brahe aluksella Helsingistä Tammisaareen. Matkalle osallistui 26 henkilöä, joista 16 oli veteraaneja ja 10 avecia. Matkalla tutustuimme myös Jussarön entiseen kaivosalueeseen ja saaren nykytilaan.

Kokouksissamme on käynyt 6-12 veteraania. Usein yrityksistä huolimatta kaikki ajat eivät ole sopineet kiireisille jäsenillemme. Yhteystiedoissamme on tällä hetkellä 22 ns. vakinaista jäsentä.

Seuraavassa tapahtumakalenteri vuodelta 2009:

Veteraanikerhon asioita hoitanut ja koolle kutsujana on kuluneena kautena ollut Markku Onnela. Emme toistaiseksi ole valinneet kerhollemme virallista puheenjohtajaa mutta asia tultaneen korjaamaan. Pöytäkirjaa kokouksistamme on pitänyt myös Markku Onnela. Toimintamme alkaa taas tulevan vuoden alusta samalla konseptilla.

Veteraanikerhon puolesta
Markku Onnela