VETERAANI KERHON TOIMINTAA 2007

Joka talvinen hiihtoretki

Kesäkuussa perinteinen pyöräretki

Perinteisesti olemme kiertäneet Helsingin eri alueita ja tällä kerralla oli vuorossa läntiset kaupunginosat. Kokoonnuimme HUS:n voimalaitoksen pihalla, josta lähdimme kohti uutta ja vanhaa presidenttien asumuksia. Täältä matka jatkui Kuusisaaren, Lehtisaaren, Kaskisaaren kautta Lauttasaaren kärkeen. Lauttasaaren kierrettyämme palasimme rantoja pitkin takaisin Meilahteen. Matkaa lenkille tuli 20 km. Jokainen tuli kuitenkin omista kaupunginosistaan pyörällä ja ns. kokoontumisajolle kertyi 20-40 km henkilö.

Kopparön talkoot

Talousjaos tuumaus tauolla

Metsäosasto urakoi

Veteraanikerhon Tallinnan matka

KME:n veteraanikerho teki jälleen perinteisen pikkujoulumatkansa 16.–17.12.Tallinnaan. Matka aloitettiin ja lopetettiin Eckerö Linen M/S Nordlandialla.hyvin syöden ja vähän tanssahdellenkin.

Estonia teatterissa saimme kuunnella ja katsella komeissa lavasteissa esitettyä Wieniläisverta operettia. Musiikki oli kaunista, mutta kielitaidon ja käännöstekstien puuttuessa, jäivät puheosien sisällöt ymmärtämättä. Oopperassa olisi kuulemma ollut tekstityskone käytössä, mutta tässä operetissa ei.

Veteraaneja seuralaisineen osallistui matkalle 27. Kiitämme yhdistystä saamastamme tuesta, jonka ansiosta matka kulut jäivät kohtuulliselle tasolle.

Veteraanikerhon seuraavia tapahtumia pohditaan 17.1.2008 klo 13 Wäiskillä Hakaniemen rannassa

Kuvissa matkalaiset palaamassa joulupöydän voimin Helsinkiin