KONEMESTARIT JA ENERGIATEKNISET RY
VETERAANIKERHON
TOIMINTAKERTOMUS 2013

Veteraanikerhomme kokoontumispaikkana on ollut perinteisesti ravintolalaiva Wäiski Helsingin Hakaniemessä. Kerhomme ns. postitus- ja puhelinlistalla on 22 jäsentä. Kokoontumisia kuluneen toimintakauden aikana meillä on ollut kahdeksan. Lisäksi olemme osallistuneet yhdistyksen muihin tilaisuuksiin yleensä kohtuullisella joukolla.

Kopparön mökkien talkoihin kerhomme on osallistunut suurella joukkueella keväällä sekä syksyllä. Lisäksi toimintaamme on sisältynyt teatterissa käynti sekä tutustumiskäynti Aker Arcticin jäälaboratorioon Helsingin Vuosaaressa. Syksyllä käynti ss Tursoon tutustumassa oli myös sykähdyttävä kokemus.

Kokouksiimme ja eri tilaisuuksiin on keskimäärin osallistunut 6 -14 jäsentä tilaisuudesta riippuen. Näissä erikoiskohteissa on ollut useampiakin kerralla. Kerhomme jäsen Aleksi Porttilahti poistui joukostamme talvella ja olimme saattamassa häntä viimeiselle matkalle huhtikuun alussa.

Ohessa kerhomme tapahtumat lineaarisesti:

Veteraanikerhon puolesta
Markku Onnela