KONEMESTARIT JA ENERGIATEKNISET RY
VETERAANIKERHON
TOIMINTAKERTOMUS 2011

Veteraanikerholla on kuluneena vuotena ollut 8 omaa tapahtumaa ja kahteen yhdistyksen järjestämään tapahtumaan olemme osallistuneet myös joukolla vaali- ja vuosikokouksen ohella. Kuluneena vuonna olemme kokoontuneet ravintolalaiva Wäiskillä Hakaniemessä viisi kertaa. Retkiä muualle kuin Kopparöhön ei tänä vuonna ole tehty.

Kopparössä olemme olleet kaksi kertaa. Molemmilla kerroilla olemme kaataneet ja pilkkoneet, sekä siivonneet tulevan uuden mökin alta kaadettuja puita. Kerhomme aktiivijäsenmäärä on pysynyt edelleen 22 veteraanina. Marraskuun lopulla saimme tiedon aktiivisen jäsenemme Helmer Salon menehtymisestä. Hänen hautajaisissaan kerhoa edustivat Ola Mutkala, Paavo Hurtta. Markku Onnela sekä Leila Onnela.

Seuraavassa vuoden 2011 tapahtumakalenteri:

Veteraanikerhon koolle kutsujana ja pöytäkirjurina on toiminut kuluneen vuoden aikana Markku Onnela. Tuleva vuosi aloitetaan perinteisellä tavalla tammikuussa ravintolalaiva Wäiskillä.

Veteraanikerhon puolesta
Markku Onnela