Konemestarit ja energiatekniset KME ry
Veteraanikerhon toimintakertomus 2008

Veteraanikerhon toiminta kuluneena vuonna on ollut erittäin vilkasta. Kerhollamme on ollut 9 erilaista tapaamista tai toimintapäivää vuoden aikana. Lisäksi veteraanit ovat perinteisesti osallistuneet yhdistyksen virallisiin kokouksiin suurella joukolla.
Olemme kokoontuneet ravintolalaiva Wäiskillä 4 kertaa ja toimintatapahtumia on ollut 5 kertaa. Kokouksissamme on käynyt 8 – 14 jäsentä.
Veteraanikerhon jäsenet kiittävät yhdistystä runsaskätisestä toimintamme avustamisesta. Tämän johdosta monille retkille on ollut mahdollista osallistua myös avecit, mikä on yhdistänyt koko kerhomme toimintaa ja luonut mukavan ilmapiirin jäsenistöömme.

Seuraavassa tapahtumat viime vuodelta:

Veteraanikerhon jäseniä tavoitti syyskuun lopussa murheviesti. Kerhomme pitkäaikainen ja pidetty puheenjohtajamme Jouko Antikainen poistui joukostamme äkillisen sairaskohtauksen johdosta 28.9.2008 kesämökillään.
Kerhotoimintamme on jatkunut, mutta kerholle ei ole vielä saatu valittua virallista jatkajaa puheenjohtajan tehtäviin erilaisista syistä johtuen. Kokouskutsut ja pöytäkirjat on pääasiassa hoidettu Markku Onnelan ja Ola Mutkalan voimin. Tulevan vuoden 2009 toimintaa aletaan suunnittelemaan tammikuun kokouksessa Wäiskillä.

Veteraanikerhon puolesta Markku Onnela