toimintakertomus vuodelta 2017

Yhdistyksen toiminta koostui liittohallituksen, johtokunnan ja yleisten kokousten tekemien päätösten ja periaateratkaisujen toimeenpanosta. Johtokunnan puheenjohtajana toimi Pertti Roti. Varapuheenjohtajana toimi Jarmo Lahdensivu, rahastonhoitajana ja jäsensivujen ylläpitäjänä Lasse Laaksonen sekä sihteerinä Jari Manninen, jäseninä Janne Metsomäki, Matti Virta Ja Juha Uimonen. Varajäseninä toimivat Pekka Teittinen ja Rami Vaheri, joka toimi myös varasihteerinä. Vuosi oli 59 toimintavuosi.

Isännöintiä omistamissamme huoneistoissa hoitivat Helsingissä Pekka Teittinen / Janne Metsomäki ja Tampereella Lasse Laaksonen.

Toiminnantarkastajina olivat Kari Wessman ja Ritva Wessman.

Johtokunta kokoontui toimintavuoden aikana yhdeksän (9) kertaa, sekä yleisiä kokouksia oli sääntömääräiset kaksi (2), eli vaali- ja vuosikokoukset. Johtokunnan kokouksista yksi pidettiin Maintpartnerin tiloissa Espoossa, jossa saimme vierailla myös MP intelligence valvomossa.

Vuosikokous pidettiin Tampereella Panimoravintola Plevnassa 25.3.2017Kokouksen puheenjohtajana toimi Tauno Kärkkäinen. Vuosikokouksessa oli läsnä 19 jäsentä.

Vaalikokous pidettiin 9.12.2017 Helsingissä Ravintolalaiva Wäiskissä. Vaalikokouksessa oli läsnä 19 jäsentä ja SKL:sta Gunne Andersson. Johtokunnasta erosi Pekka Teittinen keskittyen Dino-rakenteen Tj:n tehtäviin ja tilalle uudeksi varajäseneksi valittiin Ralf Fäldt.

Olemme edelleen S/S Turson kannatusyhdistyksen jäseninä.

Yhdistys osallistui aktiivisesti Pertti Rotin johdolla liittohallituksen toimintaan. Pertti toimii puheenjohtajana, Matti Virta on KME:n varsinainen liittohallituksen jäsen, ensimmäinen varajäsen oli Pekka Alavahtola ja toisena varajäsenenä Jarmo Lahdensivu. Lasse Laaksonen on liiton toiminnantarkastajana.

Sopimuspuolella yhdistyksemme jäsenillä on edustukset ET puolella.

Yhdistyksemme on ollut kannatusjäsenenä tekniikan opiskelijoiden Kotkan merenkulku-, ja energiakillassa.

Yhdistyksen aktiivinen veteraanijaos on käynyt talkoissa Kopparössä sekä tutustumassa uudenaikaisimpaan palavankiven voimalaitokseen lähellä Narvaa Virossa.

Dino-Rakenne Oy:n toimitusjohtajana ja käytännön asioiden hoitajana Kopparössä jatkaa toimitusjohtaja Pekka Teittinen. Osakeyhtiön hallituksen ovat muodostaneet Jarmo Lahdensivu, Jari Manninen, Lasse Laaksonen ja Juha Uimonen

Vuonna 2017

Konemestarit ja Energiateknisten johtokunta kiittää saamastaan tuesta ja luottamuksesta jäsenistöään ja yhteistyökumppaneita.

Konemestarit ja Energiatekniset ry:n johtokunta.