toimintakertomus vuodelta 2006

Yhdistyksen toiminta koostui liittohallituksen, johtokunnan ja yleisten kokousten tekemien päätösten ja periaateratkaisujen toimeenpanosta. Johtokunnan puheenjohtajana toimi kolmatta ansiokasta vuotta Pertti Roti. Varapuheenjohtajana toimi Tauno Kärkkäinen, sihteerinä Jari Sonne, toisena sihteerinä Juha Uimonen, jäseninä Pekka Teittinen, Juhani Saarela,Matti Virta, Lasse Laaksonen joka toimi myös rahastonhoitajana. Varajäseninä toimivat Alavahtola Pekka ja Tauno Kärkkäinen

Johtokunta kokoontui toimintavuoden aikana kahdeksan (8) kertaa sekä yleisiä kokouksia oli sääntömääräiset kaksi (2) eli vaali- ja vuosikokoukset.

Vuosikokous pidettiin Tampereella hotelli Victoriassa 18.3.2006 Kokouspaikan ja hotellin järjesti Tampereen jaos josta kiitos heille. Kokouksen jälkeen meillä oli teatteri ilta Tampereen teatterissa jossa Näytelmä leskimies Jalmari. Ensin meinasi Jalmari olla pulassa mutta lopussa kiitos seisoo ja Jalmarilla oli vientiä. Teatteri illan järjestämisestä jälleen kiitos Onnelan pariskunnalle Markulle ja Leilalle. Vuosikokouksessa oli läsnä 40 jäsentä.
Vuosikokouksessa luovutettiin Jouko Antikaiselle liiton kultamitali N:o 68 hänen ansiokkaasta toiminnastaan yhdistyksen hyväksi.
Samoin vuosikokouksessa annettiin yhdistyksen kunniajäsenyys Markku Onnelalle ja Pauli Kilpeläiselle niin ikään ansiokkaasta toiminnasta. Markku Onnelalle luovutettiin myös yhdistyksen viiri.

Vaalikokous pidettiin Hämeenlinnassa hotelli Aulangossa. Seuraavana päivänä oli halukkaille opastettu linnareissu Hämeenlinnassa. Linnareissusta kiitokset jälleen kerran Onnelan pariskunnalle. Vaalikokouksessa oli läsnä 40 jäsentä

Tilintarkastajina toimivat Erkki Oksa ja Lasse Vuorio sekä varalla Kari Wessman ja Esko Penttilä.

Yhdistys osallistui aktiivisesti liittohallituksen toimintaan Pertti Rotin johdolla joka on myös LH-2 varapuheenjohtaja ja varajäseninä Matti Virta ja Jari Sonne voimin.
Yhdistyksellä on myös edustus KT-ja Enerta puolella.

Yhdistyksemme on ollut kannatusjäsenenä tekniikan opiskelijoiden Kotkan merenkulku ja energia killassa. Yhdistyksen veteraani jaos on toiminut aktiivisesti ja he ovat tehneet yhteisiä retkiä ja pitäneet mm. hiihtokilpailut jossa kaikki saivat kultamitalin. Helsingin ja Tampereen jaokset ovat toimineet myös aktiivisesti omilla tahoillaan.

Yhdistyksen omistaman Dino-Rakenne Oy:n toimitusjohtajana ja käytännön asioiden hoitajana Kopparössä on jatkanut Leo Pakarinen. Yhtiön hallituksen ovat muodostaneet Lasse Laaksonen Pekka Teittinen ja Juha Uimonen

Konemestarit ja Energiatekniset ry: johtokunta.