Konemestarit ja energiatekniset ry:n

veteraanikerhon toimintaa 2023

Tervehdys

Meillä Huru-ukoilla on tänä vuonna ollut kohtuullisesti toimintaa. Koska kotisivuilla ei ole ollut paljonkaan tietoa vuosiin, en tosin ole sinne hirveästi tyrkyttänytkään niin ajattelin, että nyt on aika uus.

Olemme käyneet n kerran kuukaudessa lounaalla ravintola Juttutuvassa Hesan Hakaniemessä. Keskimäärin 7-8 hlöä on ollut paikalla. Tuo torstai milloin olemme kokoontuneet ei aina sovi kaikille. Meililistalla minulla on tämänhetkisen tilanteen mukaan 19 jäsentä.

Alkuvuosi siis Juttutuvassa. Huhtikuussa kerhomme kävi Tallinnassa yökylässä 25-26.4. Reissussa oli 6 jäsentä ja 3 avecia. Vaiherikas juttu, josta varmaankin riittää juttua Gruusialaisessa ravintolasta illastamisesta. Meillä oli oma ”hovitaksi”, joka kuskasi sopuhintaan meitä.

Perinteiset Kopparön talkoot pidettiin 16-18.4 ja 11-12.9. Hommat tuli tehtyä mielestäni sujuvasti. Jälleen Tallinnassa 9-10.9, reissulla oli 10 jäsentä ja 6 avecia. Vierailimme Unibet Areenalla Viron suurimmalla perinne- ja käsityötapahtumassa, tuttu taksari hoiti homman taas.

Uutena kulttuuritapahtumana on aloitettu teatteri-illat. Tuttavani Taru on ns. teatteriagentti, hän järjestää noin 2-3 kertaa syys- ja kevätkaudella lippuja halukkaille pääkaupunkiseudun teattereissa. Olen välittänyt samat jutut kerholaisillemme. Näytelmien valintaan olen myös sotkeutunut jonkin verran. Tulevalle keväälle on jo ehdolla HKT:ssa ja Kansallisessa ainakin kolme näytöstä mutta niistä tieto lähtee vuoden alussa. Mukana muutama kuva reissuiltamme tai Kopparöstä.

Klikkaa kuva täysikokoiseksi!

Mukavaa vuoden loppua kaikille.
Markku